090203




Tyvärr blir det bara bilder på mig eftersom att jag är sjuk och inte kan ta några bilder ;)

Först och främst vill jag säga tack för alla kommentarer gällande inlägget under! Egentligen bryr jag mig inte direkt om dessa anonyma kommentarer, men det var något som kunde berört mer än bara mig, därför gjorde jag "så stor grjej" av det. Sen uppskattas det att jag får sånna kommentarer som inlägget under väldigt mycket eftersom att de flesta jag får är rätt tråkiga att läsa. Bara så ni vet, så ni får gärna kommentera mera! Haha. Puss på er!

Idag har jag sovit. Åkte även och tränade med Emmy ett tag (som förövrigt fyller i morgon ;)) det blev väldigt lugnt eftersom att jag inte är på top. Väl hemma landade jag direkt i sängen men bestämde mig senare för att gå och sola. Nu är jag hemma lika trött som förrut och ska snart äta. Sova tidigt idag också eftersom att jag tror jag ska gå till skolan i morgon.

Skriver i ett inlägg senare om en liten rolig sak som kommer att hända, då vill jag gärna ha era tips med! :)

Kommentarer
Postat av: 2345678

tränade du när du var sjuk? eller? jag hajar inte?

heheh

2009-02-03 @ 19:50:33
Postat av: linnea

hur gör du när du sätter upp den där frisyren? riktigt fint är de!

2009-02-03 @ 21:16:30
Postat av: Anonym

Eftersom det inte går kommentera på den över så får det bli här ;) Jag tycker ett greasetema skulle vara tufft! Kläderna, låtarna.. det är så härlig musik!

2009-02-03 @ 22:17:21
Postat av: -

(kunde inte komentera på talang inlägget så det får bli här istället.)

tycker kanske att ngn med 80-tal skulle vara något?

eller kanske musikal? vad vet jag :)

lycka till iallafall!

2009-02-03 @ 22:30:48
Postat av: jennifer

Jätte fin blogg + att jag älska alla bilderna!

2009-02-04 @ 15:39:05
URL: http://jenniferlindegren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0