Although we don’t need the money we’ll need the fame



God jul på er! Hur har er jul varit? Min har iallafall vart helt underbar! Julafton och dagarna innan/efter är nog bland de bästa på hela året. God mat, underbara människor och paket. Julafton spenderades med släkten i grebo och slutade hemma hos Martin för min del.

Idag vaknade jag och Martin framåt halv 2 och då kom det gäster hem till dem som vi hann träffa lite en snabbis innan vi skulle vidare till min pappa för att fira lite jul med Suss och farfar också. Så där har vi vart idag och fått lite mer paket och ätit god mat!

Nu är jag dock hemma hos mamma igen och samlat ihop alla julklappar (på bilden) och är riktigt nöjd! De blev kläder, smycken, parfym, nödvändiga saker, smink, presentkort, filmer, te och sånt annat som ni ser på bilden. De jag nästan blev gladast för var nog ändå en sjukt snygg te-kopp med "värmesak" under som jag fick av Suss. Den kommer verkligen komma till användning!

lovar bättre uppning nu efter julen hörrni!

Kommentarer
Postat av: matilda

åh, jag har letat efter en sån där värmegrej som man kan ha under tekoppar, vet du vart hon köpte det? fina saker hursom! :)

2009-12-25 @ 20:15:47
Postat av: Hanna

sv matilda: jag vet inte, men kan ta reda på det! det var jätte fint :)

2009-12-25 @ 21:05:56
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: nathalie

åh snyggt korssmycke, har förälskat mig i alla smycken med kors just nu! :)

2009-12-25 @ 22:55:23
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: lollo

okej, har du släcktingar i grebo? :o ;d

2009-12-26 @ 01:10:23
URL: http://ttyplolloh.blogg.se/
Postat av: Anonym

MICHAEL JAAAAAACKSON<3:DDDD

vill fråga dig vad du tkr om att mj fått så mkt fake fans efter hans död?:(

2009-12-26 @ 01:44:25
Postat av: Hanna

sv anonym: jag tycker de är ganska sjukt att folk som sagt att han är "en jävla pedofil" helt plötsligt tycker han är en kung och rip:ar. Fast tror självklart att nytt folk också fått upp ögonen för honom, men annars tycker jag det är ganska sjukt ;p hur ser du på det? :)

2009-12-26 @ 01:55:36
Postat av: hanna

är det en randig skjorta jag skådar till vänster? :) galet snygg. vart kommer den ifrån?

2009-12-26 @ 10:58:53
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: anonym

samma här, i början var jag riktigt jävla förbannad över det, dubbelmoral liksom.. synd att de inte kunde inse hur fantastisk han var medan han fortf levde. men ändå bra på ett sätt att han får fler fans, för känns som han äntligen får den uppskattning som han hela tiden förtjänade!<3



btw älskar dina kläder:)

2009-12-26 @ 20:58:01
Postat av: Hanna Westman

ja precis! Jag håller med dig till hundra! :)



tack så hemskt mkt, vad kul att höra :)

2009-12-27 @ 00:21:23
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka är dina släktingar i grebo ?:O

2009-12-27 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0