You've been through too much to be down down



Jag tänker fortsätta att köra mitt egna race och strunta i allt nu. Men däremot får ni gärna komma med förslag på vad ni vill jag ska ha med i inlägget under! :) Nog pratat om de.

Här är två bilder från i fredags då vi var ute och åt. Träffade upp Martin på kvällen efter de hade nollat och sov sedan hos honom. Igår så gick jag, Fia, Martin och Julia ut för att käka och sedan kom Frida när vi gick hem till Martin med godis och film. De blev män som hatar kvinnor. Fy satan vilken bra (men hemsk) film!

Idag har jag övningskört och jobbat. Jag var grym på vägen. Helt otroligt. Blev både landsväg och inne i stan. Mamma var lite stolt, likaså jag.. Haha. Ikväll ska jag sova tidigt men nu först blir de te och bok. Puss!


Kommentarer
Postat av: fetto syster bullen

hahahahaha, bok

gå och lägg dig va

2009-08-30 @ 22:22:26
Postat av: Anonym

bra hanna! vart nästan rädd att du skulle sluta blogga, skit i dom som klagar på att du uppdaterar tillräckligt, vafan, om du inte har någon fritid så kan du ju inte skriva om något. och ens blogg ska inte ta över ens liv. kör som sagt ditt egna race. det är då det blir bäst. (y)

2009-08-30 @ 22:25:25
URL: http://linakl.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra hanna! vart nästan rädd att du skulle sluta blogga, skit i dom som klagar på att du uppdaterar tillräckligt, vafan, om du inte har någon fritid så kan du ju inte skriva om något. och ens blogg ska inte ta över ens liv. kör som sagt ditt egna race. det är då det blir bäst. (y)

2009-08-30 @ 22:25:55
URL: http://linakl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0