ge mig konstruktiv kritik















När jag loggade in här i dag istället fick jag en tvärtemot reaktion än från igår. Jag kanske överreagerade lite, jag var trött och hängig men jag står fortfarande kvar för allting jag skrev. De var någon som kommenterade att jag bara skrev de där inlägget för att jag ville få kommentarer som "åh sluta inte.. osv." De är inte sant. Jag menar, vem blir peppad av att få kommentarer om att man blivit dålig och allt vad de nu var när man nu lägger ner så mycket tid på att blogga? Fast å andra sidan kanske de inte är så konstigt att man vill ha bekräftelse på att de finns folk som vill att man ska fortsätta, annars ser jag ingen anledning till de. Trots att de bara var 10-20 kommentarer så måste antagligen fler än dessa personer känna så. Självklart ska jag kunna ta emot kritik, de var inte menat så. Men man kan ge peppande och konstruktiv kritik istället och inte vara så negativ och istället skriva saker jag kan förbättra mig på. Och jag lovar att uppdatera, när jag är hemma.

Känner ändå att de finns folk vill jag ska blogga och de är egentligen de jag med vill. Ni som skriver "negativa" kommentarer förstår jag mig inte på. Varför läser ni när ni säger att jag ska lägga ner istället eller ni som säger att allt hänger på den här bloggen? De är ju de de INTE gör. Det är ju DÄRFÖR jag inte hinner uppdatera.

Så, vad vill ni jag ska ha med här? Vad ska jag ändra på? Vill ni jag ska skriva mer personliga texter, vad för bilder vill ni se? Vad ska jag skriva om? Ge mig konstruktiv kritik istället så ska jag försöka bli bättre! (Och positivare i nästa inlägg)

Tack så hemskt mycket för alla bra kommentarer i inlägget under. Ni ska bara veta vad de värmer!


Kommentarer
Postat av: HANNAMEDIN

Skit i alla dom som klagar på dig, tycker du är asball, och tycker inte din blogg blir dåligare pga lite uppdatering? Come on alla måste ju ha ett liv utanför med haha.. Plus att dom som klagar förmodligen har typ bara 5 läsare om dagen:-)

2009-08-30 @ 19:09:51
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

äääh glööm alla fjortisar Hanna!

du får fan inte glömma att du bloggar för din egen underhållning.

skip it bara, ;)

DO YOUR THING !

<3

2009-08-30 @ 19:46:22
Postat av: Anonym

ps. glööm det bara!

det är klart att du inte kan uppdatera alltid?

liksom vad gör folk egentligen?

kräver dom 3-5 upp. om daghen så de kan sitta o nörda 27/7, man kan ju tycka att de borde skaffa sig ett eget liv ;)

yeeeeeyy kom igen nuu! :D

2009-08-30 @ 19:51:35
Postat av: Nina

Jag tycker din blogg är perfekt. Lagom mycket av allt!

2009-08-30 @ 21:28:24
URL: http://www.ninki.devote.se
Postat av: Anonym

1: SVARA på kommentarerna! Vem vill kommentera när man ändå inte får någor svar?

2: Bloggen består mestadells av bilder på dig och några på dina vänner. Ta lite bilder på ditt rum kanske, dina kläder ( då du inte har på dig dom ) osv.



Det är mina 2 största tips. lycka till

2009-08-30 @ 21:31:56
Postat av: Anonym

Dina outfits är typ det bästa! men det gör du antagligen så mkt du kan.. Men aa, det är bra iaf!

2009-08-30 @ 21:43:40
Postat av: alexandra

älskar din blogg så som den är!

2009-08-30 @ 23:08:31
URL: http://hallonalexandra.devote.se
Postat av: Anonym

hahahah du är sååå förutsäg bar hanna ! du bara leker.

2009-08-31 @ 21:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0