You take a deep breath and you walk through the doors, It's the morning of your very first day







Jag tycker om att göra mina bilder dåliga. Haha, hur konstigt det än låter. Här är iallafall bilderna jag tänkte lägga in när jag var i Kalmar men eftersom min sladd inte var med kommer de nu istället. Ikväll får ni åter igen en outfit! Berättar sen lite om vad som hände idag i studion, storslaget alltså! :) Slänger också in en inspelning. Men nu väntas påskmiddag hos Suss. Ska försöka få Ida att lära oss lite mer om redigering också, puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag gillar det starkt !

2009-04-12 @ 10:49:18
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: Jenny

sjukt snygga solglasögon! hade varit hur tacksam som helst om du kunde säga var du köpt dem.

2009-04-13 @ 17:24:04
Postat av: Hanna

tack så mkt :) De är från Lindex :)

2009-04-13 @ 17:26:29
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0