Rollin' out to the club on the weekend, Stylin' out to the beat that you're freakin'











Såhär har min kväll sett ut. Mat/fika på Steves för hela slanten! Det började med att vi skulle vara alla 7 tjejer för en liten "hejdå" kväll som sagt, men eftersom våra 7 själar inte alltid vill samma saker slutade vi på olika ställen. Jag, Lisa, Poltan och Nattan på Steves och Annie, Frida och Fia hemma hos Fia för grillning. Dock tog sig tjejerna ner till oss i stan för att mysa lite. Jag har då världens bästa vänner!

Nu blir det att kika på film, tänka, sova och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag jobba och sen när jag kommer hem ska jag sörja lite över att mina tjejer åker ifrån mig.. Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: S

den blonda tjejen brevid dig på den sista bilden, hon har en väldigt mysig jacka, vart kommer den ifrån? :) kram

2009-04-08 @ 10:41:35
Postat av: Anonym

Man blir alltid så glad av att läsa om era tjejkvällar, att ni är ett helt gäng som håller ihop no matter what, utan skitsnack, utan svikare. Man blir glad av att läsa det, för då vet man att det finns kvar, att inte alla tjejer bara bytar bästa vänner hela tiden, utan att det finns äkta. Var superglad för det! Jättekul :)

2009-04-08 @ 12:03:02
Postat av: M

Man blir alltid så glad av att läsa om era tjejkvällar, att ni är ett helt gäng som håller ihop no matter what, utan skitsnack, utan svikare. Man blir glad av att läsa det, för då vet man att det finns kvar, att inte alla tjejer bara bytar bästa vänner hela tiden, utan att det finns äkta. Var superglad för det! Jättekul :)

2009-04-08 @ 12:03:45
Postat av: .

ja var kommer jackan ifrån? :) den nathalie har på sig? aaaassssssnygg!

2009-04-18 @ 23:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0