händigt

Nu är det två saker som är säkra. Det ena är att jag ska lära mig att spela gitarr och det andra är  att ha koll på varenda sak jag gör i mitt liv! Ni ska få en liten förklaring så ni förstår lite bättre.
Att jag ska lära mig spela gitarr är nu bara ett måste. Alltså jag kan ju inte bara sjunga, de blir ju allt för tråkigt. Plus att jag tycker gitarr är skitcoolt. Speciellt om man är tjej. Eller egentligen över lag. Så nu ska han lära mig de! Något jag helt plötsligt gått och bestämt mig för. Får se hur långt mitt tålamod håller dock. Fingrarna dör ju nästan.
Sen att jag ska ha koll på allt jag gör i mitt liv, de är också sant. Typ. Eller jag ska försöka iallafall. Grejen var att jag blev "inspirerad" av Carro, vars almenacka är så snygg! Helt vanlig, men hon lagt in massa färger och bilder och allt möjligt. Det ser bara så härligt ut och roligt också. Det måste ju vara roligt att anteckna. Faktiskt. Så jag for ner till stan precis innan de stängde för att fixa massa nya pennor och papper och allt vad de heter och nu håller jag på att fixa min almenacka precis som mina kära väns. Så jag ska kunna ha lite koll på vad jag gör i alla fall.


Nya pennor, fina pennor med ;) haha, block och papper. Ska bli fint.
När jag är klar med almenackan får ni se den med, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Emms

Åh, jag måste verkligen skaffa mig en almenacka! Vart har du köpt din?

2008-09-11 @ 20:52:24
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; jag har köpt min på bokia, den är jätte bra! perfekt storlek och allt finns som behövs i den, plus att den är snygg :)

2008-09-11 @ 21:46:52
Postat av: Emms

Då ska jag kolla där :)

2008-09-12 @ 11:15:55
URL: http://hej.blogg.se/
Postat av: Emms

Då ska jag kolla där :)

2008-09-12 @ 11:15:55
URL: http://hej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0