julias födelsedag

Igår, vad kan man säga. En helt sjukt rolig kväll med världens, absolut världens bästa vänner. Dagen började med att jag vaknade upp hos Gabbe. Skola, sluta tidigt, hem och plugga och sedan träffa Fia på stan. Jag och Fia sprang runt som galningar för att hitta presenter till Julia som fyllde år. Det blev till slut en jätte snygg jacka, ett linne, trosor och armband. Väldigt snygga och bra presenter om jag får säga det själv.
Efter de åkte vi hem till Natti (Frida kunde dock inte vara med för hon var och röntga i Sthlm) och vi planerade in i det sista. Vi har nämligen träffats nu flera gånger i veckan för att planera hennes födelsedag in i minsta detalj. Sedan var hon där, med Annie. Henne födelsedag gick ut på att följa våra brev vi skrev till henne. Så hon fick ett brev där de stod lite ledtrådar till stationer hon skulle göra och en karta för att hitta dit. Vi var nämligen ute. Så hon fick virra runt ensam i dem fula kläderna vi tvingat på henne. Till slut kom hon till de olika stationerna där de bla var hinderbana, smak, känna och lyssnasak, dans för publik, bada i föntän och massa mer. Ska berätta mer om det sen. Men jag skrattade så jag låg på golvet inne på ica kan jag säga! Efter de så gick vi in till Nattan och åt tårta och fick presenter. Sedan åkte jag över till Gabbe och sov där.
En extremt lyckad dag helt enkelt!

Idag blir det plugg, har prov på vårat tema i morgon. Känner lite panik nu, men jag ska göra mitt bästa. Har iallafall haft en riktigt skön skoldag. Hade väl runt 3 timmars hål eller något vid lunch så jag och grabbarna åkte hem hit och åt. Frammåt kvällskvisten ska jag träffa Jakob för promenad. Ska bli så sjukt härligt. Inte sett killen på flera månader nu. Så de ser jag fram emot!

Nu skriker plugget på mig.
Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: elin

åhh, kom du med i slutaudition, can´t wait to see you ! Det måste du väl ändå få säga om du är med imorrn å tv eller inte ? :)

2008-09-18 @ 21:00:28
Postat av: Anonym

hon var med på teve en snabbis igår ;)

2008-09-18 @ 22:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0