torsdag

Idag har jag nattbesök, mysigt! Just nu är sällskapet ute och hälsar på en vän som nyss kommit hem från en utomlandsresa och då passar jag på att skriva här tänkte jag. Nyss kikat på idol, mycket trevligt. En hel massa skratt och välbekanta ansikten blev det idag! Hoppas fortfarande på att jag inte kommer med på tv när man får se att jag bölar och blir helt energisk av lycka och allt vad de heter. När jag fick gå in och ut och hela den processen, plus att jag sjunger så dåligt att jag mår illa. Men som sagt, jag hoppas inte dem visar Stockholm en till gång. Är de någon som vet om dem ska det? Förrutom slutaudition såklart.

Nej men nu ska jag göra te till oss, det är något man måste ha. Och MIchael Jackson, såklart.

Puss Hanna.


Såhär blev min almenacka. Jätte bra! (liten bild dock)

Två sidor i pappersfickor längst fram och sen en sida längst bak.




.. Och en egobild på Hanna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, på onsdag visar dom fler auditions från sthlm och gbg och på tors sista chansen.

2008-09-11 @ 22:24:44
Postat av: Anonym

vad fint det blev! 9b <3 vem är ditt sällskap hannsen! ;D

2008-09-12 @ 16:43:28
Postat av: Anonym

Det var verkligen enomrt fint, det passade verkligen sjukt bra på dig :) puss

2008-09-13 @ 10:30:51
Postat av: Anonym

haru målat ögat för att det ser ut som du har en liten bit av ena ögat bakom :P

2008-09-13 @ 17:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0