tisdag

Godeftermiddag söta vänner!
Först och främst vill jag bara säga hur glad jag blir för ni är så gulliga. Jag vet att jag lovade mer dagens nu när jag kom igång igen efter sommarlovet fast de dock inte blivit så. Det får väl bli skärpning, I guess. Ni säger så fina saker ibland att man bara vill krama om er. Är jätte tacksam.

Iallafall, idag slutade jag vid kvart i 1. Eftersom vi hade prov sista lektionen och jag blev klar snabbt. Efter de åkte jag hem till Gabbe och vi kikade OTH, världens bästa serie, och sedan var vi så trötta att vi somna. Att gå till 1 tar ju på krafterna! ;) Så jag kom hem därifrån för ett litet tag sen.

Nu ska jag ta mig en varm kopp te och börja läsa. Ska ha en bok utläst nu i veckan och jag har inte ens läst halva. Så har lite bråttom nu. Efter de så ska jag va med Jakob och se idol, ska bli så trevligt så!

lägger in någon slags dagen senare idag.
Puss Hanna.


En glad Hanna i morse!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

sökte du till idol iår? :)

2008-09-23 @ 18:51:58
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0