slutauditionbilder

Just nu sitter jag hemma hos Gabbe. Han pluggar matte och jag borde med plugga, men jag orkar inte. Sen ska vi dricka te. Det tycker jag om. Tralla lite på gitarren med. Fast de blir nog mest han som gör. Och sjunga. Det gör ju iofs båda.

Såg även idol, så sjukt roligt för alla som gått vidare. Nu ska jag rösta som fan på er tjejer! :) Jag fick lite bilder även från Erika som hon tog på slutaudition. Dock inga speciella, men bättre än inga!



Hemskaste bilden ngn;sin men lilla älskling är som vanligt urgull!


Jag och gullalex i full väntan på våran tur.


Det här var så mäktigt att de inte finns ord för de, när vi gick in här. Helt chockade också dessutom. Man bara skakade. Alla 101 på scenen så dem kunde filma oss och fotografera. Sen tomma jurybordet där borta. Skrämmande. Och så mycket större en vad de ser ut. Men ett minne för livet, de vill jag lova.


Yazmina och Alex, goa tjejer!


Efter all väntan och besvikelse från min sida blev man rätt trött av att sitta där inne. Men det var lärorikt. Denna tjej, dem andra tjejerna på bilderna innan plus Erika gumman som tog korten spenderade jag mestadels min tid med. Dem gjorde dagarna de lite bättre!

Jag hoppas ni sett dem på tv och om dem går vidare hoppas jag ni röstar ;)?

Nu ska jag plugga lite ändå trots allt, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

yazmina, min bästa! <3

2008-09-24 @ 23:13:39
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Anonym

du såg ut som madde i din klass på den sista bilden!!

2008-09-25 @ 19:04:30
Postat av: Anonym

haha said på bild :D han verkar så jävla skön ;) snacka du något med honom eller alexander? skönaste killarna!

2008-09-25 @ 23:03:30
Postat av: Anonym

Hur har det gått för dig i Idol? Förstår inte riktigt..

2008-09-30 @ 20:55:22
Postat av: tove

Kollade på idol när du var med. Hoppades verkligen att du skulle gå vidare! Synd.. Men du är ändå väldigt duktig,kom ihåg det!! Puss & Kram Tove :)

2008-09-30 @ 21:05:21
URL: http://www.zanotie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0