plugg, plugg och plugg

Egentligen gillar jag inte att vara hemlighetsfull, inte alls. Jag skulle bara vilja skrika ut allt jag håller inne på! Men jag tror allt jag får ta att behärska mig lite. De är så roliga saker att de är svårt att hålla munnen tyst. Men om ni följer med så vet ni snart.


Såhär snygg är jag just nu. Jag har helt utkletat smink över ansiktet, vilket jag nu överväger att ta bort på direkten. Sen har jag turban på huvudet efter duschen och självklart mitt te framför mig. Jag ångrar väl när som helst att jag la in den här bilden. Men man får väl bjuda lite på sig själv ibland!

Ungefär hela dagen har jag sett ut såhär. Förrutom den tiden Gabbe var här. Då hade jag iallafall sminket på rätt plats. Men sedan blev det pluggdags igen och jag återgick till den mjuka, softa plugg-stilen. Och jag erkänner, jag tycker de är mysigt! Jag har roligt plugg och det går bra. Det är så det ska va.

Imorgon blir det mina tjejer och sedan plugg. Mina dagar ser nog ut så framöver.
Puss Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0