n och m

Nyss kommit hem från Nattan där hon och Martin va. Vi har bara chillat gärnet. Skönt! Snackat, ätit gott, myst, gått promenad til macken för att köpa godis, vilket ändå Nath la spår efter som jag och Martin fick gå och plocka upp och dampa lite på, den tjejen alltså ;)

Nu sitter jag här hemma och är rätt trött. Väntar på att Gabbe ska skrika upp på min balkong, haha. Han har nämligen inga pengar på mobilen och min kod är låst så vi har väl inte så mycket till val! Ska sen traska hem till honom och sova där. Sova är fint.




Denna tjej saknar jag en hel del. Det är konstigt att inte gå i samma klass nu som vi gjort de senaste 10 åren. Det är väl något man vänjer sig vid, men något jag verkligen kommer att sakna. Du kommer alltid betyda lika mycket för mig, min bulle!


Kommentarer
Postat av: bulle

10 år med dig vid min sidan <3 saknar de verkligen! vi ses snart

2008-09-21 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0