med telefonen i högsta hugg

Då sitter man med telefonen i högsta hugg. Min kära, älskade bästa vän och kusin Pattan hade bara lust att slå mig en signal för att prata, klart man blir glad! Och skratta lite, åt något, något som ska bli väldigt roligt ;) Annars är de inget samtal som går ut på så mycket, utan bara lite vanligt Hanna och Natti prat, sånt som behövs.

Skolan flöt på helt okej. På idrotten fick jag och Vicki köra innebandy med killarna, jätte tråkigt men sedan slog vi Martin i pingis, då blev de allt lite roligare ;d Sen är det väldigt stress inför exeminationen nästa fredag, känner verkligen att jag behöver plugga gärnet nu. Klockan tickar!

Nu ska jag dricka te, som vanligt och kika på GG. Avsnittet har legat och väntat på mig i över 2 dagar, jag känner att den behöver lite omsorg nu.

Puss på er
Hanna.


I telefon med kusin, såhär kul kan man ha de (y)

Kommentarer
Postat av: Therese Engström

vad har ni för examination nu? :)

planeten?

2008-09-11 @ 18:00:31
Postat av: Hanna

japp! det har vi, har du något tips ;)?

2008-09-11 @ 21:46:10
Postat av: rooziepie

jag lät er vinna på pingisen hörru :)

softa ju bara ;o

2008-09-18 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0