måndag

Suck vad trött jag är! Man blir verkligen helt slut av att läsa. Hur konstigt de än låter, jag menar, man anstränger sig ju inte precis. Men nu sitter jag här och snart gäspar sönder. Ack då, får väl hämta lite uppiggande te!

Efter skolan kom Gabbe till mig, sen blev de plugg för bådas del. Jag med min läsning och jag har även kvar idrottsläxan. Onödig. Och när jag tänker på idrott kräks jag nästan. I morgon har vi spring test OCH på torsdag. Jag lovar, vår lärare är helt galen. Så den har jag också kvar att göra. Min kväll är alltså inte så frestande. Det blir plugg, städning och plugg. Yes!

Ska även försöka hitta en ny mobil, för jag är trött på min gamla nu. Är det någon som har något förslag?
Puss Hanna.


Hittade en gullebild från avslutningen på mig och Alex. Puss på honom!

Kommentarer
Postat av: :)

sony ericsson c902 är bra :) 5 migapixel kamera är inte helt fel att ha i mobilen ^^

2008-09-22 @ 19:17:38
Postat av: ''

kom du vidare i idol ? :)

2008-09-22 @ 19:24:30
Postat av: klara

får vi aldrig se en bild på gabbe ?

puss

2008-09-22 @ 20:28:56
Postat av: Hanna

ja, jag kom vidare i idol :)

2008-09-23 @ 17:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0