lördag

Dagen började med att jag vaknade upp hos Gabbe. Sedan for vi ner till stan, hans farfar som är så snäll så bjöd oss på bio. Så vi två gick och såg Patrick 1,5. Väldigt bra faktiskt! Efter de for vi hem till mig och nu sitter jag här själv. Har nyss ätit med familjen plus lite gäster och tänkte senare dra mig till Nattan där hon och Martin är. Känns riktigt skönt att inte göra ett smack denna helg faktiskt. Alla andra helger har vart fullspäckade och jag är inte alls på något festhumör eller liknande nu. Vill bara ta de lugnt. Det kan med sitta fint ibland! Så därför far jag till Nattan och sedan kommer kanske G igen.

Nästa vecka känns bara allmänt slapp. Inget i skolan, eller inget jag vet iallafall och slutaudition i idol börjar. Det ska bli riktigt kul att se, eftersom man känner typ alla som är med. Eller känner och känner, man känner igen och har snackat med dem. Så jag och Jakob har iallafall bestämt oss för att sitta bänkade tillsammans någon dag. Och just det ja, de var så härligt att få träffa honom igen i förrgår efter så lång tid. Puss på honom!

Men nu vill lillebror utmana mig i gitar hero, så jag ska dra mig till soffan och ge honom en riktig match ;)
Puss Hanna.





Kommentarer
Postat av: emelie

görsöt bild!

2008-09-21 @ 16:36:22
Postat av: Hanna

tack så mkt! :)

2008-09-23 @ 17:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0