jag älskar't

Musiken bara flödar igenom mig! Har inte vart såhär pepp på länge. Jag verkligen längtar till att åka ner till Kalmar i helgen. Så jag hoppas de blir av nu. Jag skulle behöva de. Jag älskar Kalmar. Förut var de verkligen som mitt andra hem och ibland tyckte jag om Kalmar mer än Linköping. Så det kan va.

Hittat massa nya låtar, fått lite nya förslag på 60-tals låtar som man kan ha som struktur och dem verkar helt gudomliga! Ska även spela in en cover i helgen som vi ska ha för en grej jag inte kan säga vad. Ska även börja titta lite på jazz och blues han har skickat till mig nu. Det ska bli så intressant! Jag älskar musik.

Och just de ja, Gabbe ska följa med mig och köpa nya gitarrsträngar så jag kan spela. Han håller nämligen på att lära mig, och jag ska bli bra. Hur lång tid de nu än tar. Någon dag så.

Puss Hanna.



Kommentarer
Postat av: julia

jag vill också lära mig gitarr! fuskis

2008-09-22 @ 22:41:47
Postat av: Olivia

Hej Hanna, ville bara säga att jag har bevakat både din blogg och bilddagbok ett tag, Gillar värkligen dina "dagens" , haha, Fortsätt gärna! :D



vilken secondhand butik brukar du handla i , själv föredrar jag Misoui ! :D



hälsningar Olivia

2008-09-22 @ 22:56:08
URL: http://ollieeee.bilddagboken.se
Postat av: Hanna

sv; Hej! tack så mycket, roligt att höra :) ja, det ska allt bli lite oftare.

jag brukar oftast också handla på misoui, men på senare tid har jag ävenhittat massor med gudsaker på myrorna faktiskt! :)

2008-09-23 @ 17:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0