hannas helg

Tror ni inte att jag känner mig mysigast som sitter i morgonrock med en kopp te framför mig nu? Jo visst, de vill jag lova. Just nu är det bara böckerna som saknas. Slutade egentligen 20 över 1 idag, men vi hade en dabatt sista lektionen och jag kände inte för att gå på den utan hem och plugga och vila istället. Ibland kan de vara så. Så nu sitter jag här! Vid köksbordet redo för några timmars plugg!

Helgen har varit full av bravader. På fredagen, efter några eller väldigt många försök till övertalningar så följde jag med Gabbe och hans kompisar på fest. De visade sig bli rätt trevligt ändå, trots mina tvivel! Sedan sov han hos mig.
Lördagen spenderades med massor med folk hos Louise som hade partaj! Väldigt trevligt i en början, sen gick de som de gick. Slockande iallafall hemma hos Gabbe till slut.
Söndagen var till för att plugga hade jag bestämt mig, de gick lite sådär. Det slutade med att jag hamnade hos tjejerna i ett antal timmar. Vilka planer alltså! ;) Och sedan kom Gabbe igen på kvällen och sov här.

Jag har iallafall haft en väldigt fin helg. Sånna helger behövs.

Nej, men nu kallar böckerna! Måste kila innan jag somnar.
Puss Hanna.








Kommentarer
Postat av: Lina

underbart linne du har på bilden längst ner. får man fråga vart du köpt det? :)

2008-09-15 @ 16:51:35
URL: http://linamatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

aah, och även din kusin, vart har hon köpt sin rosa t-shirt,? riktigt fiiin :D

2008-09-15 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0