fullspäckad dag

Helt slut, fast egentligen har jag inte tid med det. Har prov på fredag så måste plugga gärnet nu. Men de kommande dagarna har jag knappt tid till att plugga. Hur ska de gå runt? Lite panik. Men men! Jag gör så gott jag kan. Ska plugga nu i 1,5 timma, sen ska jag ner till stan med tjejerna, sen hem till Nattan. Ska bli så trevligt så! Efter de blir det hem och plugga igen och sen på kvällen åker jag och sover hos Gabbe. Fullspäckad dag, hur ska jag hinna?

Bara att öka tempot nu Hanna, klockan tickar. Ha en bra dag!
Puss Hanna.



Kommentarer
Postat av: Beeaa

Snygging bild! ;D

2008-09-16 @ 14:50:52
Postat av: Linda

Tröök med plugg, men det är ju alltid skönt när det är färdig gjort!

2008-09-16 @ 14:57:13
URL: http://lindasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Älskar verkligen din blogg, skit bra verkligen :) Har även en fråga. Hur ändrar man saker på bloggen? asså du har ju typ 3 bilder på dig själv högst upp och annan text osv, är inte så insatt i detta ännu :)

2008-09-17 @ 12:34:06
Postat av: Anonym

asså ta bort de tre bilderna högst upp du ser manlig ut på dom, grov lixom.. ser ut som om du har stort huve med stora käkben.

2008-09-17 @ 17:35:24
Postat av: Lilli fråån Linköping

Guuud va VACKERT du sjööng på idoool :O fick GÅSSHUD !! Hoppas du bli Idol 2008 (A)

2008-09-17 @ 21:05:40
Postat av: Lilli

Oj skreev lite fel:P förresten jättesöt är du oxåå :D

2008-09-17 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0