är i kalmar..

..Och jag är helt slut. Bokstavligt talat. Men jag har däremot haft grymt roligt idag! Jag bara älskar att vara här. Tänker inte på något annat än musiken och de är så otroligt skönt. Eller jo, på en viss person kanske. Men annars inget alls.
Jag har hunnit spela in hela 3 låtar idag, helt otroligt att vi hunnit med det. Men vi har varit effektiva och jobbat stenhårt. När jag kom till nya studion tappade jag nästan hakan :o Det är så grymt stort och fint med massor av tekniska prylar jag inte har en aning om vad de är ;p Jag trivdes alltså som handen i handsken!

Nu har vi nyss kommit hem till Magnus mamma. Det blir att jag sover här i natt. Just nu är hon så gullig och gör te åt mig, Magnus däremot har åkt hem till han. Nu ska jag leta upp lite låtar jag vill spela in i morgon och lite låtar med jazzstuk. Ska bli intressant. I morgon blir en lång och hård dag, men jag älskar't!

Puss Hanna.


Jätte dåliga bilder verkligen och man ser typ inget. Har inte fått med alla tekniska prylar eller liknande. Det var för mycket att fota, så ni får lite dåliga bilder så ni i allafall har ett hum om hur de ser ut. 10 ggr snyggare i verkligheten däremot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0