vilken dag det kommer att bli!

Idag känner jag på mig att det kommer bli en riktig dunderdag! Gabbe sov hos mig i natt och vi vaknade frammåt 1 idag, vilket var såå skönt. (Alltså en riktigt bra start på dagen, att vakna upp sent tillsammans med världens finaste kille), sedan åkte han hem och jag pluggade, packade och fixade lite. Hann även se ett avsnitt av GG. Nu är jag färdigpackad och mina kära bästaste vänner väntar på mig hemma hos Nath. Vi ska röja undan i huset för ikväll blir det party! Maskerad eftersom det är halloween, ska bli så kul! Sedan ska vi tjejerna, innan alla kommer, käka något gott tillsammans och sedan väntar (säkerligen) en awsome night!

En annan rolig sak är att i morgon bär jag, Nath och Poltan av till skövde för att kika på Skadevi cupen. Det ska också bli så kul så! Men nu måste jag kila, ska ta mig lite äppelpaj innan jag går. Och förrtesten! Fortsätt gärna skriva kommentarer om vad jag ska ha med i bloggen :) Ha en jätte bra fredag, för det ska iallafall jag ha!


<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0