vi och sjukdommar

NathalieWestman säger:

jaooo hur e de me kissarn ??

hannaw säger:

hahaha, men de är faktiskt rätt bra nu;P

NathalieWestman säger:

va bra (y)

NathalieWestman säger:

martin säger att jag är en knubbbis

hannaw säger:

hahah aaah, lite knugbbis-uppsullen

NathalieWestman säger:

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum

NathalieWestman säger:

vrf är ni sådär föööörr

hannaw säger:

haha jag skojja min snygging

hannaw säger:

du är alltis så vacker så

NathalieWestman säger:

nääääääääää de e faktist i wroligt , näää för jag har inte tvättat håret på as länge sen har jag världens påsar under ögonen sånaeee

våran konversation går ut på att prata sjukdommar. Gud så pepp man blir! Haha, men det är faktiskt väldigt synd om henne, min älskade lilla Natti!

Just nu väntar jag på att Idol ska börja. Jag har en ny favorit bland killarna, Kevin. Han är så söt så att jag spricker! Vi var faktiskt i samma grupp på slutaudition och då var han väldigt gullig med. Men kunde dock ingen svenska, snacka om förbättring!

Annars så var körskolelektionen sjukt tråkig. Jag och mamma fick oss ett par rejäla skratt under tiden, så det bara sputade tårar, vilket var roligt. Min mamma, hon är så rolig ibland alltså! När jag kom hem blev det att kika idol och sedan skulle jag åkt till Gabbe, men då visade det sig att Julia hade tagit cykeln så det blev inget med det. Jag som vill sova med honom :(

Men nu ska jag se vem som åker ut idol!
Puss Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0