veckans absolut jobbigaste dag

Hej kära vänner!
Kom nyss hem från skolan. Och känn på ordet nyss; inte vidare bra va när klockan är fem i halv 6? Helt sjuk lång dag! Vår musiklärare la in en föreläsning på 2,5 timmar efter vårat vanliga schema som egentligen slutar klockan halv 3. Det blev nog världens snabbaste "godisköp" för mig och Agapi som hann till karamella och tillbaka på knappt 5 minuter för att ha något att tugga på under tiden. Det måste vart snabbast någonsin, vi var rätt stolta. Men i alla fall, efter 2,5 timmars plågande av musikhistoria är man rätt trött nu. Därför ska jag gå och ta mig en varm kopp te, och gå och lägga mig i sängen framför tv:n som äntligen är fixad! Men innan dess kanske jag ska sjunga, det är nog ett måste.

I morgon har vi studiedag och jag ska spendera min natt (som vanligt) med världens finaste Gabbe och sedan går studiedagen ut på att sjunga för fullt med mina älskade tjejer eftersom det blir kalmar på fredag!
Fredagen är också väldigt slapp eftersom jag bara har en lektion, börjar halv 12 och slutar halv 1, sedan bär det av till Kalmar. Jag har alltså nästan en helg på 5 dagar nu, sitter rätt fint, right?

Nu ska jag sluta babbla, bilder kommer sen, en dagens blir det med när jag har fått min energi tillbaka.
Puss Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0