våra köp för dagen

Nu tänkte jag visa lite av det vi köpte idag;


Framför allt Julias skor, rätt snygga faktiskt.

Sen min nya kärlek! Jag dööööööör vad jag älskar dem! Jag vill bara äta upp dem. Åh!

Knäppet där på sidan, det är pricken över i:t. (och tro det eller ej, jag fick ner mina fötter i 36;or)

Ett par ankelboots blev det också. Dem här är lägre än våra andra plus att dem är med snörning och det kan ju vara bra ;)

Från sidan.

Mamma köpte med några par skor, här är nog hennes snyggaste köp som hon ville ha på bild ;) Hennes gummistövlar för svampplockning. Mamma, mamma..

Ett annat lustigt "skoköp" var väl dessa. Så mysiga! Jag inviger dem faktiskt just nu..

Sen har vi mina nya jeans också! Stentvättade, ljusa. Snygga i midjan dessutom.

Som sagt, jag bara slängde på mig något idag.. Men en till bild på jeansen iallafall.

Det var nog allt jag fotat! Är jätte nöjd. Framför allt för mina skor, åh, jag kommer nog att drömma om dem inatt till och med..

Kommentarer
Postat av: Haawwwa

Guud vilka snygga ankelboots !

Har letat efter sådanna, får man fråga vart ifrån dom är (a)? :)

Dom bruna stövlarna va me sjuuktfiina !

2008-10-30 @ 20:59:26
URL: http://haawwwa.blogg.se/
Postat av: isabella

kan du inte skriva vart allt är ifrån ? :D bra blogg förövrigt!

2008-10-30 @ 23:05:27
Postat av: Anonym

snälla skriv vart allt är köpt samt pris:D det var ursnyggt alltihopa!

2008-10-31 @ 08:37:00
Postat av: Hanna

Svar Hawa; dem är ifrån skopunkten, men tror jag tog med mig bland dem allra sista paren hem, kanske fanns några ;p tack iaf!

2008-10-31 @ 13:58:49
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv isabella och anonym; ja, jag glömde helt bort av de! men dem flesta skorna är från skopunkten och jeansen är från bikbok :)

2008-10-31 @ 14:12:11
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Lid

2008-10-31 @ 19:49:09
Postat av: Anonym

de bruna skorna var sjukt fina ! :)

2008-11-01 @ 12:15:34
Postat av: Anonym

åh på sista bilden där du har på dina nya jeans vart har du köpt de svarta skorna? har letat överallt efter exakt sånna :P

2008-11-02 @ 17:08:51
Postat av: Hanna

tack så mkt :) dem är köpta på hm :)!

2008-11-02 @ 18:44:52
URL: http://westmanshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0