äntligen lov!

Jag säger "Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för dålig uppdatering" allt för ofta nu, vilket jag inte borde göra. Jag vet att det är många som läser varje dag och vill veta vad som händer i mitt liv. Vilket jag tycker är så himla roligt! Och därför gör det lite ont be om förlåtelse för dålig uppdatering såhär snart igen. Men igår var jag inte hemma en endaste stund faktiskt. Jag åkte till Nath direkt efter skolan för att spendera tid med henne och sedan åkte jag direkt ifrån henne till min fina pojke och sov där. Hos Nath blev det bl.a god mat, efterätt och Ben and Jerrys glass, gott!

I skolan hade jag mitt sista seminarium, äntligen. Och det gick faktiskt väldigt bra. Kunde dock ännu mer än vad jag fick säga, men när jag berättade de för honom sa han att han redan visste det. Så det kändes ju mer än bra!

Ikväll finns det massor alternativ för mig, men troligen blir det att umgås med mina kära vänner Alex, Moa och Erica eftersom att vi ska tävla i morgon. Tror jag. Vi har nämligen inte kommit så långt i den planeringen. Men jag hoppas det!

Nu ska jag sjunga och vänta tills The Hills börjar. Ha en härlig fredag kära läsare!


Tagen med mobilen och sedan med kameran ;)
Men såhär kan det se ut i skolan, Martin får massera min fötter. Gött!


En suddig Bea när hon, jag och Andreas var och pluggade i tisdags.

Andreas och Bea!

förlåt för så dåliga bilder, men dem är bättre än inga som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0