onsdag

Godeftermiddag kära vänner!
Ber som ursäkt för att det inte blev något inlägg i går men hade faktiskt inte tid. Efter skolan gick jag, Bea och Andreas till chicolata för att plugga Italienska. Vi satt där med fika i några timmar och det gick väl ändå helt okej. När jag kom hem blev det annat plugg hela dagen och sedan kom min snyggis till mig på kvällen och sov här.

Idag har det varit en slapp dag. Men det som är jobbigt är att min förkylning blivit värre nu igen. Och jag som ska sjunga på lördag! (troligen). Annars har jag tagit det lugnt från plugget idag och tränat på gitarr, jag börjar faktiskt bli bra.

Ikväll blir det först ut och äta med tjejerna, jag, Nath, Frida, Annie och Poltan för att sedan gå på High School Musical 3 premiären! Jätte taggad och hoppas att 3;an är lika bra som dem andra. Älskar verkligen dem filmerna! Så dagen blir mys med dem, en riktigt härlig dag i den stressig pluggveckan kan man säga.

Men nu ska jag fortsätta kika på The Hills.




Kommentarer
Postat av: erican

hanns, ska vi tävla på lördag? M & A är väldigt osäkra, var ialf idag. Fick inte tag på dig idag, men hör av dig :) älskkkk

2008-10-22 @ 23:08:09
URL: http://ericaageras.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi ska tävla va? :D Lets do it. Träning imorrn? :D

2008-10-23 @ 15:51:17
URL: http://alexandrabckstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0