duktigt hanna

För en gångs skulle känner jag mig duktig. Det komiska i det icke komiska är att jag redan är skoltrött. Jag har haft så förbannat svårt att koncentrera mig på riktigt nu sen jag började gymnasiet men idag har jag suttit och gjort så mycket arbete att jag knappt kan förstå det själv! Jag brukar kunna plugga länge om jag tycker det är roligt, d.vs allt utom matte och natur och jag börjar känna att den duktiga Hanna börjar komma tillbaka, sakta men säkert.. Så nu känns det bra i alla fall!

Jag har dock en hel del kvar att göra tills i morgon, så jag kanske inte ska beröma mig själv riktigt än. Men jag kämpar på bra i alla fall och det är ju ett steg frammåt! Ska snart till pappa, vid 7, så jag tänkte att jag kan få unna mig en timmas paus och börja när jag kommer dit igen. Ni vet, den roliga söndagen..


pluggpapper, mjölk, mörk choklad...

.. och kötbullar! haha, min näring för dagen, satt fint i magen:D

En rastlös, osminkad Hanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen vill veta om du är sminkad eller inte

2008-10-19 @ 19:50:53
Postat av: emma

Ditt hår är så himla fint ;o

2008-10-19 @ 23:10:02
URL: http://hundrafyra.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv emma; tack så hemskt mkt, ditt med!

sv anonym; det är så roligt att du kommenterar hela tiden. Du läser bloggen regelbundet, det är ju bra, så egentligen ska jag inte klaga ;)

2008-10-20 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0