tisdag

Nyss hemkommen från skolan. Har faktiskt haft en riktig chill-dag, även fast vi gick till tre. Gympan var vi nog minst effektivast på. Vi tog fram "yoga-mattor" och la oss på dem. Sen gick lektionen ut på att ligga där och prata. AP:t vi hade i 3 timmar blev för långt för oss så jag, Bea, Agapi och Frida tog oss en "långrast" och gick till kondis och karamella. Samanlagt borta kanske i 40 min. Det var rätt fint.

Nu ska jag snart ta mig till Gabbe. Ska bara packa lite snabbt eftersom jag sover där. Mys!
Sen måste jag bara påpeka en sak. Om ni vill skriva dumma saker så fine, hur omoget det än är att skriva anonymt så skriv inte en korkad komentar med rubriken "hatar dig!". För vet ni vad? Jag läser inte dem. Varför skulle jag slösa min tid på att läsa kommentarer som kommer från en anonym där de står helt meningslösa saker? Så om ni KAN tänka, då skriver ni något smartare ;) Haha, fy så dumma.

Annars har det har väl kommit fram lite allt möjligt idag/några dagar sedan, både bra och dåliga saker, men jag trodde ändå inte att ni två skulle säga så taskiga saker bakom ryggen. But hey, that's life! Men räkna inte med något fint tillbaka bara.

Puss Hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0