till moa

Så, nu har jag ätit, pluggat lite, tittat på mitt nya favorittvpogram (eller youtube pogram kanske man säger) och sjungit. Så nu ska jag dra mig till Moa där hon och Erica är, Alex är dock sjuk och kan inte vara med, stackarn. Vi ska göra klart vårat nya Abbamedly som kommer att bli grymt! Så det blir väl en dag med dessa donnor. Fint!

Skolan idag flöt på rätt bra. Jag, Emmy, Frida och Agapi hade en riktig intressant diskution gällande liklarver, usch alltså! Tiden tickade iväg så snabbt att helt plötsligt var de vår tur att ha matte, efter en timmas pratade om sådant. Man brukar ju säga att "när man har kul går tiden snabbt" fast jag vet inte om liklarver är kul? ;p men snabbt gick det iallafall!

Slutbabblat, ni förstår nog inte så mycket ändå! Nu ska jag åka till Moa och Erica,
Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Fin blogg! Undrar hur du har gjort ramen runt bloggen och att det blir hel vit inuti? //Malin

2008-10-06 @ 21:32:01
URL: http://malinfilipsson.blogg.se/
Postat av: agapi

riktigt fräääscht med liklarver eller maskar eller vare va! haha, btw lite cred till bloggen också: mke snögg o bra är den ;D

2008-10-06 @ 22:55:04
URL: http://fenomenala.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, jaaa visst, maskar kanske de var ja ;) tack du handsome! eran med ;D

2008-10-06 @ 23:36:37
Postat av: amanda

va duktig du var i idol ! :)

2008-10-08 @ 20:26:55
URL: http://februari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0