shoppingdag för tjejerna i familjen

Nu är jag, lillasyster och mamma hemma från dagens shopping med mat ute! Är på toppenhumör just nu. Älskar den känslan. Det är så det ska vara! (Även fast de är det hemskaste väder man kan tänka sig). Men idag känner jag mig på top. Det som bidrar till de är väl framför allt världens bästa vänner, familj och pojkvän. Ja ni, i bland flyter allt bara på..

Vi har i allafall vart på Ikano och köpt massa skor! Även lite saker från Ikea, sen lite underkläder och så. Men jag tänkte att allt kanske inte är värt att visa. Ni ska få lite smakprover sen. Har faktiskt hittat tt par underbara skor, som jag är helt förälskad i, klart mitt bästa skoköp i år!

Nu börjar det som inte är lika roligt, nämligen att plugga. Men vi köpte med oss äppelpaj hem, och nu när det bara är vi tjejer hemma så ska vi nog ta och mysa till det lite med äppelpaj och te, visst låter det fint?


Jag och Julia hade helkul på Ikea vill jag lova!









Som ni ser är många huvud "borttagna", och det beror på att vi bara slängde på oss några kläder innan vi skulle åka, är osminkade och har toffs på huvudet. Bara så ni vet liksom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0