när man inte har något val

Nu sitter jag här framför ett tomt dokument som snart kommer att fyllas med text till hela 7 sidor. Jag har böcker omringade runt mig och är redo för en heldag med plugg. Uppsats. Smaka på ordet. Usch. På ett lov. Men jag har inget val utan idag ska min dag gå åt till att plugga och försöka att göra klart den där förbannande uppsatsen.

Kom just hem från världens bästa kille. Det blev visst att jag hamnade där i natt efter jag vart hos Natti. Har även fått i mig lite mat så jag ska kunna ha lite krafter till det jobbiga som väntar.

Ikväll ska jag i allafall till min kära Julia eftersom hon är ensam hemma. Blir väl lite mys och prat, det kommer sitta fint. Ha en bra dag kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0