min torsdag

Kom just hem från Moa. Gick inte lika bra som vi hade hoppats på faktiskt, men lika kul som vanligt hade vi dock. Men låtarna fixar vi sen, vi klarar det!

Nu är jag i allafall hemma och är jätte trött. Ska packa och tagga inför i morgon. Det här med att åka till Kalmar med dem är som en helt nu grej för mig med fast det egentligen är flera år gammalt. Jag är nog lika förväntansfull som dem! Nu ska jag faktiskt ta och plugga lite och sedan kommer min fina hit! Det blir riktigt tråkigt att åka ifrån honom bara över helgen, vi har faktiskt träffats på något klurigt vis varje dag, ja, bokstavligt talat faktiskt sedan 6 veckor tillbaka. Nu blir det en dag utan honom. Tråkigt.

Glömde tyvärr kameran hemma ikväll, fy vad dåligt av mig. Men jag gottgör det med att säga att jag tar med mig den i helgen och fotar ALLT vi gör! Och jag har även med datorn så det blir nya inlägg och bilder varje dag. Det låter väl bra?


Fick även lite bilder med som Carl-inge skickat idag.

Suddiga, men det är för dem är tagna med kamera från vanliga bilder.







Det var alla, Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

på något sätt påminner du om en dinosaurie..

2008-10-10 @ 14:45:18
Postat av: rebecca

kan du lägga in en video när ni alla sjunger :)?

2008-10-11 @ 23:49:30
Postat av: matias rila.se

är du bra på att sjunga? (A) :D,

snygg outfit!

2008-10-15 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0