lördagskväll

Just nu sitter jag hos min sötnos. Dock utan honom. Han är på match och kommer hem vid två medans jag är kvar och tar det lugnt här. Vaknade av att det var någon som kom och pussade hej då på mig. Så bara ett litet tag efter att han åkt gick jag upp och satte mig här och vid tv:n. Nu kikar jag på Gilimore Girls och undrar hur det skulle vara att leva ett sådant liv. Det skulle vara kul, jätte kul faktiskt.

Igår kväll var det jätte mys. Jag, Gabbe, Natt och Poltan lagade mat tillsammans och köpte godis, hyrde film, pratade och hade det trevligt. Vid 12 åkte Julia och Natti hem och jag sov kvar här.

Och nu ska jag snart göra mig frukost och spela gitarr. Hans gitarrer är mycket roligare än min. Kanske för att dem är bättre också.

Kommer bilder från kvällen sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0