lördag

Gårdagen var jätte mysig med min Julia. Vi gick ut och tog lite "höstbilder" som finns på hannawestman på bilddagboken. Och sedan gick vi till Steve's för att äta gott. Satt där i ett par timmar och bara pratade om allt från himmel och jord. Efter det åkte vi hem till mig och såg på Idol. Och Alice-hjärtat gick vidare!! :D Efter de kom min söte och sov hos mig.

Gabbe och jag vaknade väl runt 11 och sedan åkte han någon gång efter 12 och jag satte mig framför tv;n och kikade på The hills. Så bra! Kunde verkligen inte slita mig. Men nu lovade jag mamma att städa så jag har börjat göra det. Efter de ska jag dra mig till min älskade kusin och umgås med henne! Vi ska bara chilla gärnet eftersom hon har körtelfeber. Sen sover jag hos Gabbe. Fint!

Nu ska jag kila!
Puss Hanna.


Kommentarer
Postat av: Louise

Hur får du sånna lockar på ditt hår?

verkligen jättefint! :)

2008-10-26 @ 22:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0