lördag

Nyss hemkommen från Nath och har fullt upp med att städa. Sjunga gör jag också. Samtidigt. Då blir det allt mycket roligare. Sen ska jag träffa min sötnos, det ser jag fram emot! Annars tuggar jag på mina super-halstabletter som gör att hela munnen domnar bort, det är faktiskt rätt kul. Speciellt när man har tråkigt.

Hoppas ni får en fin lördag :)


Kikade igenom lite sommarbilder, här en innan skolavslutningen :)

Sen får man ju inte glömma våran underbara tradition Öland. Jag och Nath tar undervåningen och små syskonen över, det är så det ska vara :) Fina minnen detta alltså!



Kommentarer
Postat av: Therese

Skitsnygg blogg! :)

2008-10-19 @ 17:15:49
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0