lönlösa söndag

Söndag. En lönlös söndag. Jag hatar söndagar. Det ända man gör är att tänka på vad som kommer efter denna dag. Och det har jag ingen lust med. Jag har nämligen ett matteprov som väntar och jag vill ens inte tänka på det eftersom jag är urusel på matte och inte pluggat nästan något, vilket jag behöver. Så jag ska väl ta och göra det snart, eller åtminstonde kolla igenom allt. Efter de blir det att åka hem till pappa och Gabbe kommer till mig och sover där. Det lilla positiva på denna söndag! :)

Idag har jag bara tagit de allmänt lugnt. Tittat på tv, följt mina pogram på youtube, sjungit, försökt spela gitarr, druckit te och sovit. Allt med mitt täcke omkring mig. Ganska mysigt faktiskt. Men nu ska jag röra på mig lite för matte och mat!


Favorit! Kan inte Sverige komma med detta också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0