fredag

Då ska jag när som helst röra mig utåt. Ska träffa Poltan på stan för att ta lite höstbilder, hah. Och sedan fika/äta. Så väntar just nu bara på att hon ska ringa och säga till mig att traska ner på stan.

Idag har jag sovit, gått på värktabletter och druckit citronvatten. Igår kväll hade jag bestämt mig för att gå till skolan men i morse när jag vaknande ändrade jag mig. Likadant som i går, vilken värk! Kunde knappt gå då heller, så det blev att stanna hemma. Nu hoppas jag att pencelinet värkar på bra under helgen.

Ikväll vet jag inte vad som händer faktiskt, en sak som är säker är att det blir Idol tittande från min sida. Heja Alice!! Sen hoppas jag att få träffa Gabbe såklart :)

Men nu ska jag kila till Julia!
Puss Hanna.


Gitarrspelade hela dagen med! Jag börjar faktiskt bli lite bra, för att vara jag. Min lilla kära bror sa också de nyss, glad.

Kommentarer
Postat av: josefin

varför äter du pencelin när du har mensvärk? :P

2008-10-03 @ 17:03:57
Postat av: Hanna

det var inte jag som skrev att jag hade mensvärk ;P jag har urinvärksinfektion ;P

2008-10-04 @ 16:33:02
Postat av: Karro

hur får du ditt hår sådär lockigt ?:)

2008-10-05 @ 22:12:36
Postat av: Karro

hur får du ditt hår sådär lockigt ?:)

2008-10-05 @ 22:12:52
Postat av: lisa

aaaj :/ hur fick du det! hoppas det blir bättre har hört att det gör as ont, krya ! :)

2008-10-10 @ 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0