från träning till match

Nyss hemkommen ifrån handbollsträningen. Jag har ju som sagt då inte tränat. Men Tonna (tränare) frågade mig om jag ville börja träna igen nästa vecka. Och eftersom att jag, min kropp och själ känner att det behövs så ska jag nog göra det. Mest bara för att jag ska få träna och att de är kul med alla tjejerna igen. Matcher och sånt ska jag inte köra, utan bara vara med på träningarna och träna när jag vill. Så jag tror faktiskt jag ska testa på det!

Nu sitter vi, Jag, Nath och Julia, snart kommer även Frida, och äter varma mackor. Mums! Efter det ska vi traska ner till hallen för att kolla på killarna som har match. Sen åker jag hem och träffar min Gabbe. Fint :)






Musiken var min uppgift för kvällen!

Lisa och mina fötter. Det är här man hör hemma alltså ;)

mackätande, muummmms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0