en tråkig och en rolig nyhet

Jag har två nyheter. En bra och en dålig. Vi börjar med den dåliga, jag kan inte komma på 9B-klassfesten i helgen! :( Så tråkigt att de inte finns ord för det. Jag hade verkligen hoppats på att få se alla mina älsklingars glada leenden igen. Jag kan verkligen inte beskriva hur ledsen jag är över det!
Men den positiva nyheten är att jag, Moa, Erica och Alex åker till Kalmar i helgen! Det är därför jag inte kan gå på klassfesten. Har redan en inbokad spelning på fredagen och den är ett måste, plus att den är väldigt rolig med. En gala med ett flertal roliga tillställningar. Sedan kommer mina tjejer spela in lite och vi kommer även spela in vårat 60-tals medly! Så ni nu som alltid frågat så mycket om den, ni kommer nu i alla fall få höra! Bättre än inget, right? Så vi kommer alltså att spendera hela helgen där nere och vi är så taggade att de inte finns!

Nu har jag kommit hem till pappa och när som helst dyker Gabbe upp. Fint! Sen blir nog kvällen bara alldeless slapp. Det blir bra. Nu ska jag hämta saft, saknat den saften när jag vart hos mamma ;p

Puss Hanna.

Mina stjärnor!

Kommentarer
Postat av: alexandra

WIEEE, längtar!:D (vi måste ju sätta ihop medleyt och allt i veckan också, måste ses!)

2008-10-05 @ 20:48:33
URL: http://[email protected]
Postat av: bullen ju

åh nej :(:(! men ja roligt med det positiva, ha det bäst! <3

2008-10-05 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0