det segar sig fram

Känns lite som att allt segar sig fram just nu. Kanske beror på att jag är hemma hela dagarna, vad vet jag, segt är det i alla fall. Hade hoppats och räknat med att kunna gå i morgon men som det ser ut nu kommer jag nog inte göra det heller. Dock ingen feber men halsont och förkylning utan dess like, plus att jag är hängig. Livet är inte lätt ni!

Idag har i allafall min sötnos sovit hos mig, han var även så gullig och stannade hemma med mig och bara tog det lugnt. Vi tog dock en tripp in till stan för mat, men sedan var det tillbaka till sängen. Nu har han just gått och jag ligger här med mitt te. Vad vore jag utan det?

Ikväll blir det plugg och grey's, lucky me!
Puss Hanna.


En snygg bild på mig och bralleeeexxxx.

Kommentarer
Postat av: e

är du och gabbe tillsammans eller? :)

2008-10-15 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0