vad säger ni om det?

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Så skönt så! Jag ska ta mig massor koppar med te, lägga mig under täcket, ta lite nötter och titta på "Huset fullt." Den serien alltså. Jag kikade alltid på den när jag var yngre och nästan hoppade och skrek av glädje när de skulle börja. Sådan känsla har jag nu!

Eftersom jag bara har pluggat i mjukisar med en bulle på huvudet blir det inte någon outfit idag. Nästan heller inga bilder. För vem vill bara ha bilder på massa böcker? Men två bilder kan jag i alla fall bjuda på.

Sen undrar jag, dagen är inte slut och jag har besöksrekord redan! Och oftast är de efter klockan 8 alla brukar kika in, så det kommer bli mer än de redan är. Dem här dagarna har bara gått spikrakt uppåt, vad kan de bero på? Glad är jag i allafall! Så, jag tänkte, ska vi köra på en liten frågestund någon gång? Eftersom de är nya läsare. Det kanske kan vara roligt? Men bara om ni vill, ni får kommentera vad ni tycker om den saken, så får vi se vad som händer och fötter!


Ny t-shirt! Rosa med svart tryck, riktigt läcker faktiskt. Från Lindex.

Dessa alltså. Hello kitty. Jag har dem överallt. Underkläder, dushsaker, pyjamas os.v. Och nu detta. Haha, egentligen är de inget snygga, men dem är ju trots allt så söta...

Har även en till ny tisha, men den har Julia på sig idag. Stor vit med guldknappar längst ut :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja frågestund:)

2008-11-02 @ 20:41:36
Postat av: Anonym

hur många läsare har du varje dag?

2008-11-02 @ 20:44:18
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

2008-11-02 @ 20:44:33
Postat av: Anonym

jag vill också veta hur många läsare du har!

2008-11-02 @ 21:54:45
Postat av: elin

har du " Huset fullt " som serie eller har det gått på tv ? :)

2008-11-02 @ 21:54:53
Postat av: Linda

snart är du lika stor som kenza o stina-lee:)



ps. diggar din stil:) ds.



Kram

2008-11-02 @ 22:08:39
URL: http://mylindalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte ha frågestund?

2008-11-02 @ 22:23:30
Postat av: Anonym

ja , ha en frågestund ;D

2008-11-02 @ 22:38:25
Postat av: t

vilka är dina bästa vänner? :) känns som du umgås med flera gäng :) härligt om man kan göra det!!

2008-11-03 @ 11:04:39
Postat av: Anonym

ja, ha frågestund :) och hur många läsare är det nya rekordet ?? :)

2008-11-03 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0