match, plugg och sång

Vaknade upp tidigt för att gå ner och kika på när tjejerna körde match idag igen men mot "tjejerna" eller tanterna kanske man ska säga? från Lejonen. Dem ledde serien men nu så vet jag inte riktigt om dem gör de längre eftersom att mina snöggisar krossade dem gamla med några bollar. Bra spelat! Och Poltan var grym idag, hörde du det Julia? :D

Nu sitter jag och försöker plugga. Tänkte bara ta ett litet avbrott för att skriva lite. Matte är vad som står på schemat. Inte så underhållande faktiskt. Men ett måste är det dock. Sen far vi hem till pappa och då ska jag sjunga för hela magen.


Lite gamla handbollsbilder. Här ifrån Skadevi cup 07. Fy så roligt!

Partille 07.

På någon träning :)



Såhär kan det se ut när man lämnar en cup.. Maddes och min säng.

Skadevi 07. Jag längst till höger.

Alla kära Göteborgsbesök alltså.. Man blir ju knäsvag bara man tänker på det.


Kommentarer
Postat av: JULIAPOLTAN

Haha (A) . tack älskling !

2008-11-16 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0