this thing is driving me crazy

Det här förbaskade plugget alltså. Det tar ju aldrig slut! Har iallafall tre bra nyheter idag. Berör dock kanske bara mig, men varför inte dela med sig av sin lycka? Jag fick nämligen högsta betyg på första seminariumet i både natur och geografi! Fick också reda på den där rapporten jag satt och skrev på lovet ni vet som jag sa blev så extremt dålig? Jag fick ett starkt VG och man kunde ens inte få MVG på den. (Svenska delen) Så paff och lite smått lycklig blev jag.

Dagen flöt annars på bra. Jag och Emmy hade världens teamwork på AP:t och hann en rejäl bit. Sen var skolan slut, hade nämligen bara AP:n idag så då traskade Emmy och jag till "Nära dig" för att köpa godis. Gott då!

Nu sitter jag här, helt slut. Har kommit en bra bit på vägen när de gäller Idrottsuppsatsen men sen har jag också kvar debatten, jag kommer sakta dö alltså..


En sliten Hanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kort är ditt hår när du inte har löshår i? :)

2008-11-26 @ 20:26:43
Postat av: Julia

SLUTA TA MIN KAMERA BÖG JÄVEL , hihihi

2008-11-26 @ 21:45:28
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0