Frågor del 1 av 3

Har samlat ihop de frågor jag känner att jag kan "gå ut" med och dem jag tycker är lite bättre frågor än andra.



Är du bra kompis med Idol Alice?

Vi har känt varandra i flera år eftersom att vi tävlat mycket tillsammans. Men vi träffas ju inte som "vanliga" kompisar och åker upp till varandra och ses (hon bor i Hedesunda, Gävle) men vi träffas och är tillsammans när de är tävlingar o.sv. Spenderade även hela slutaudition med henne. Så jag skulle absolut säga att vi känner varandra rätt bra!


Ska du lägga ut 60-tals medlyt snart?

Jag håller på att fixa lite med den, men tyvärr ligger allt på mammas dator och jag är hos pappa nu, så nästa vecka lovar jag att den kommer ut...


Hur träffades du och Gabbe?

Det är rätt komiskt faktiskt. Vi träffades redan på babysimmet eftersom att våra föräldrar (speciellt våra pappor) är typ bästa vänner med varandra och vi umgicks med familjerna rätt ofta tills jag var 11 och han 12 ungefär. Sedan har bara våra föräldrar träffat varandra och jag inte sett en skymt av Gabbe. Men när vi hade nollning så nollade hans kompisar mig och han var där för att "kolla på" och så frågade jag vad han hette och han sa Gabriel och den ända jag känt som heter Gabriel var han så jag frågade om hans efternamn lite på skojj bara och så var de till min stora förvåning samma kille jag känt sen jag var liten :O Världens roligast chock typ. Han kände dock inte igen mig... Så nu har vi fått se många bilder från när våra pappor hade deras roliga tid i livet!


Hur tkr du det är att gå i en så stor klass som du har? Lär man känna alla tycker du eller blir det rörigt och mkt gängbildningar och så?

Jag tycker det är rätt kul faktiskt. Det finns liksom en person för alla. Men eftersom att min förra klass var så tajta med varandra så saknar jag den samanhållningen lite. Nu är det en sådan sammanhållning fast i mindre grupper.


Vilken klass/skola/inrikting går du på? Är det bra?

Jag går på Katedral, sam tvärS, ett litet annorlunda samhällspogram som jag verkligen trivs med! Man jobbar precis som man gör på universitetet vilket kommer att bli en sån stor fördel. Riktigt roligt är de också. Istället för att ha historia, samhällskunskap, naturkunskap, religon, geografi och svenska separat så har vi alla dem inbakade i varandra när vi jobbar. Vilket är svin kul!


Varför alltid så ljusa läppar och så mkt foundation? du har ju jätte fin hy i vanliga fall.

Jag tycker helt enkelt inte om att ha röda läppar. Men kort förvärrar ALLTID färgen på läpparna. När Gabbe såg de här sa han att han aldrig sett de och han träffar mig varje dag, så så mycket har jag inte som ni tror. Och att jag har mycket foundation är inte sant. Nu för tiden har jag knappt något. Det kanske ser ut som de, men det är inte sant.


När tänkte du kliva ur fjortisstadiet?

Jag är inte fjortis. Vet inte varför du kan syfta på de när du inte känner mig? Visst, döm mig efter utseendet bara. Men det är jätte patetiskt. Du ska lära känna mig innan du kallar mig fjortis pga. Hur jag ser ut.


Vem är din bästa vän? Har du många kompisar du kan lita på?

Jag kan inte säga en. Jag har en grupp tjejer som är mina bästa vänner. Ni vet nog vilka dem är. Julia, Natti, Frida, Fia och Annie. Dem är de bästa jag vet. Och de är nog också dem ända jag riktigt kan lita på. Även vissa killkompisar. Fler killkompisar än tjejkompisar i alla fall.


Din favorit låt just nu?

Before he cheats - Carrie Underwood och summertime, kan inte välja en.


Topp-3 i idol just nu?

Alice (såklart!), Kevin (så himla grym!!) och hm.. lite svårt, men jag skulle väl säga Robin E tror jag.


Vad vill du bli när du blir stor? Har du några mål i livet?

Min största dröm är att bli sångerska. Det är dock väldigt svårt att bli, så man får väl inte lägga ribban riktigt så högt. Annars tycker jag om politik och att skriva, te.x. journalist yrket.


Hur ser du på dig själv som person?

Glad, bestämd, en lätt person, lätt att ha och göra med, omtänksam.


Vad gick du ut med för poäng i nian?

265


Hur lång är du och vad väger du?

Roligt att se att alla är så intresserade av vikt :O Men jag väger ca 56 och är 1.68.


Vad för något smink använder du?

Jag använder bara lite foundation, solpuder och maskara. Det kanske gör er lite besvikna att höra för att ni har frågat mycket om smink men sanningen är att jag bara kletar på mig lite och så ser det ut som de gör. Jag har lätt för att jag inte har några finnar eller liknande överhuvudtaget.


Är du snyggast i linköping?

Verkligen inte! Men nöjd över mitt utseende är jag absolut.


Vad är det jobbigaste du gått igenom?

När mina föräldrar skildes och när min farmor dog. De hände precis samtidigt. Jag trodde min värld skulle rasa samman. Detta hände exakt för 1 år sen för 4 dagar tillbaka. Jag vill aldrig, aldrig vara med om något liknande igen.


Vill du bli känd?

Absolut! Det skulle vara skit häftigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du svarar på frågor :)

2008-11-05 @ 19:53:43
Postat av: Therese Engström

härligt att du är ärlig hanna !! :)

2008-11-05 @ 22:38:26
Postat av: Anonym

du svarade inte på frågan vad besöksrekordet är, trots att det var den typ vanligaste frågan. varför?

2008-11-06 @ 10:48:21
Postat av: Anonym

Jag måste då iaf säga att du ären jätte bra bloggare, jag läser din blogg nästan varje dag, och att jag tycker att du verkar vara en sån fin tjej:) jag känner dig inte eller så men det tycker jag verkligen, och du ska skita i dom som skriver fjortis osv dom är bara avundsjuka, DU är perfekt som du är hanna!:)<3

2008-11-07 @ 22:03:05
Postat av: Hanna

tack såp mycket anonym! Det värmde hur mkt som helst, blev jätte glad när jag så detta! Tack så hemskt mkt för att du är så gullig!! :) <3

2008-11-08 @ 14:21:23
Postat av: Anonym

jag blir så himla sur på dem som kallar en fjortis , har blivit utsatt för samma grej själv, man ska fasiken inte dömma folk utan anldening!:@ DU ÄR PERFEKT HANNA, <3<3<3<3<3<3

2008-11-10 @ 17:32:02
Postat av: Anonym

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

HANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHANNAHA

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-11 @ 17:05:00
Postat av: LuSy

mycket frågor .. mycket text .. det är bra :d

2011-03-23 @ 20:54:56
URL: http://lusys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0