tjejkväll hos fia

Jag kan inget annat än att tacka och buga för den här kvällen. Den behövdes verkligen. Med dessa 5 tjejer känner jag mig som hel. Det finns inget, verkligen inget som saknas. Ikväll var det otroligt. Bara genom prat, skratt, mat, dans, kort och utklädning. Från de oseriösa till de mest seriösa man kan tänka sig. Så långt att de gick till tårar. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Jag behöver verkligen er och flera kvällar som dessa behövs. Ni gör mig så lycklig!

Kommer bilder så fort Julia har skickat dem. Antingen i morgon bitti eller redan ikväll. Hoppas på de sistnämnda!

Jag älskar er Natti, Fia, Julia, Annie och Frida.

Kommentarer
Postat av: läsare

hejdu, kan inte du lägga in den där videon som du hade på lunar ett tag, på dig,natti,julia ( din syster )

och typ ville filma tror jag, störtskön videeoo.

2008-11-16 @ 10:37:37
Postat av: thea

kan du skrivia ett inlägg hur du får ditt hår lockigt ?

gillar din blogg skarpt !

2008-11-16 @ 15:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0