some good news

Äntligen fredag säger jag bara! Flera ska till Hävfet i kväll men jag har inte känt mig peppad en ändå gång denna vecka till att gå, så jag struntar i det. Ska leka med Pattan och kika på Idol istället med snacks, prat och mys. Låter bättre för min del! Hade också matteprov idag vilket gick ok, tror jag (?) Ok för mig är alltså G, eftersom att jag inte är så bra. En annan lite rolig sak som hände var att musikläraren frågade mig om jag ville sjunga solo på Julavslutningen. Så jag tackade ett litet halvt ja.. Jag vet inte om jag vågar tyvärr. Men jag tror att jag kommer göra det! Det är ju så kul!

Nu ska jag gosa ner mig i mjuikisar, ta bort sminket, haffa tofflorna och kika film, systrar i jeans 2, med te.

Ha en bra fredag!
(kommer bilder sedan från dagen/gårdagen om August orkar skicka d.v.s.)


Kommentarer
Postat av: wickan

hej, har du laddat ner systrar i jeans? var gör man dt isf? jag får inte tag på ngn utav filmerna &alla säger att böckerna är så bra. please, svara. btw så tkr jag du ska sjunga på julavslutning, du sjunger gudomligt<3<3

2008-11-21 @ 17:04:48
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Postat av: sofiee

jag har letat överallt efter 2.an. både på internet och på videoaffärer. men aldrig lyckas hitta den..

2008-11-21 @ 18:22:02
Postat av: Anonym

klart du ska sjunga!

2008-11-21 @ 20:59:13
Postat av: ss

fan va kul att få höra dig sjunga:D du måste göra det..

2008-11-22 @ 15:37:04
Postat av: august

du ville itne ha bilderna, du ville att jag skulle lägga upp dom?

2008-11-23 @ 18:50:43
URL: http://augustroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0