skadevi cup-dag

Vi gick som sagt upp efter bara 4 timmars sömn för att åka till Skövde och kolla på Skadevi cup. Vi har alltså spenderat hela våran dag där och de har varit mer än riktigt bra! Träffat massa saknade personer, kollat på rolig handboll och haft en allmänt bra dag tillsammans mina två bästa vänner. Vad vore jag utan er?

När jag kom hem blev det att äta god mat tillsammans med mamma och lillasyster. Ensamma tjejer i huset denna helg, massa mys alltså. Dem hade hyrt filmer, gjort god mat, köpt chips med dip, godis och glass. Alltså en riktigt svullokväll. Så nu äter jag lite av de och tittar på "huset fullt" mitt favoritprogram när jag var yngre. Sedan kommer min käraste pojkvän hit. Mys!


Jag och Poltan på vägen dit.

Jag och Nattan utanför hallen, ändå bilden som inte är sittandes i bilden dock ;)

Hemfärden. Kära cola alltså. Puss på:t. Fast ingen blir mer beroende än Nath, ingen.

Och en till bild på mig och Julia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du använt såndär vågtång där? :)

2008-11-02 @ 00:21:19
Postat av: emma

kan du inte svara i de som kommenterat bloggar. kanske blir svårt till dem som inte har men de vore super för annars vet maninte om du svarat eller ej!

2008-11-02 @ 09:54:52
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla.

lär dig skillnad på de och dem. du använder ju "dem" i var och varannan mening, hör här:

- DE hade köpt chips

- vi gick och köpte chips åt DEM.

2008-11-02 @ 11:29:12
Postat av: Hanna

Ja det har jag :)

sv emma; ja, det är så jobbigt tycker jag! haha,det låter kanske konstigt, men det blir krångligt och jag vet inte vart jag ska svara o.s.v men jag kanske testar!

sv anonym; ja, jag vet, trots mitt mvg i svenska så gör jag alltid fel på de och sen orkar jag inte bry mig om de riktigt i bloggen, men ska försöka iaf!

2008-11-02 @ 20:11:41
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

du gör fel på deT menar du ? :) haha

2008-11-03 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0