once your in it




Lite Idol bilder som jag hittade. Första bilden var under kvällen vi kom till hotellet vid slutaudition. Där ser man mig och en liten Alice i bakgrunden. Andra bilden är på mig och kusin första gången vi åkte till Stockholm. Nu tänkte jag berätta en lite rolig sak som hände under denna kväll. Har ju inte ens berättat 1/6 av allt som hände, så varför inte berätta en liten sak? Ni vet killen från finland? Han som körde 80-tals rock typ? Han var jätte full första kvällen då alla var samlade. Så fort de personer som hade hand om tv4 berättade om vad som skulle hända skrek han "hallelujah!", vilket under en minut kom att bli 10 st "hallelujah". Man får inte vara onykter under hela Idol-tiden så han blev utslängd. Vet inte om om de var därför han inte gick vidare, men jag skulle tro det eftersom att han var så sjukt duktig! Men ibland får man faktiskt skulle sig själv..

Visst är det lite kul med skvaller allt? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det han som var ganska gammal?

2008-11-30 @ 17:40:24
Postat av: Hanna

jaa det var de ;p

2008-11-30 @ 17:52:50
URL: http://westmanshanna.blogg.se/
Postat av: Julia

haha kul:P

Kul överhuvud taget att vara med i idol?:P

2008-11-30 @ 18:14:05
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag undrade var han hade tagit vägen! haha

2008-11-30 @ 22:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0