ni är för bra

Hej kära vänner!
Kom just hem från Nath där jag spenderat hela dagen tillsammans med henne, Martin och August. Väldigt trevligt må jag säga! Har färgat håret på både Martin och August, men det var typ bara Martin som fick riktig färg för vi orkade inte vänta klart på Augusts. Jag och Natti är skillade!

Dagen flöt annars på rätt bra. Älskar verkligen nya temat! Hur intressant som helst och man nästan längtar till lektionerna.. Sitter till och med hemma och googlar!

Nu ska jag kika tv, äta lite, dricka te och sedan försöka sova. Har försökt lägga in en dagens, men det funkar inte :S Jag ska försöka fixa det och lägga in den i morgon!




På Italienskan :)

En riktigt "snygg" bild på mig och min lilla teddybjörn August!

Vi konstaterade att han fick till ett riktigt smile ;)

Sen gick vi hem till hon som ligger underst. Gull då!

ojojoj vilka posers...

Sen hade vi lite fototajm på dessa pojkar ;)

Dem gick från att vara oseriösa..

..Till att vara seriösa ;D

Gött!

Trevlig dag iallafall! Puss på er mina kära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du lägga in resten av frågorna? :)

2008-11-06 @ 23:15:12
Postat av: Anonym

fan vad snygga killarna är!!! har du deras msn?

2008-11-06 @ 23:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0