long lay the world

Jag är halvt död. Hur seg som helst! Till råga på det så måste jag städa. Mamma bestämmer. Det är bara att sätta igång. Annars så börjar de redan bli mörkt ute och klockan är ens inte 3. Gabbe ringde nyss. Han fyller år idag. Han tackade lite för sången han fick precis vid 12 igår natt. Puss på han.

Ikväll får vi se vad som händer. Eftersom att jag är "stanna hemma" typen kanske jag bara är hemma med en filt, lite snacks, film, en kop te och umgås med familjen. Julia ska laga tre rätters idag. Gott. Sen kommer kanske Gabbe på kvällen iofs.

Hade tänkt att lägga in dagens och lite bilder från igår nu men mamma tvingar på mig att börja städa nu så jag hinner inte. Det blir senare istället!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Snygging !! :D <3

2008-11-29 @ 15:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0